27 Eylül 2014 Cumartesi

FABRİKADA BEKARETİMİ MÜDÜRE VERDİM




Merhaba arkadaşlar, Bakire Seks Hikayeleri sevenler için size kendi bekaretimi kaybediş hikayemi anlatmak istiyorum.

Ben 26 yaşında bekar bir bayanım. Bir bisküvi fabrikasında işçi olarak çalışıyorum. İki hafta önce hayatımda ilk defa cinsel ilişkiye girdim ve kadın oldum. Yine her zamanki gibi sabah hava aydınlanmadan fabrikaya gelip çalışmaya başlamıştık. Bu vardiyada ben gofret bölümünde çalışıyordum. Gofret bölümü fabrikanın dip tarafındaki küçük bir demir sürgülü kapıdan geçiliip girilen ayrı bir bölüm. Bu bölümde genelde az sayıda işçi olur. Diğer bölümlerde daha kalabalık çalışılır. Neyse ben gofret kesme makinasının bandında çıkan gofretleri kutulara diziyordum. O sırada içeri fabrikada geçen ay çalışmaya başlayan Ramazan bey girdi. Kendisi uzun boylu ve yakışıklı birisidir. Hatta geldiği günden beri fabrikadaki bütün kızların ağzında sürekli onun ismi dolanıyor. Ramazan bey fabrikada itharacat işlerine bakıyor, yurtdışına sattığı malların üretim sürecinde hep aşağı üretim bölümüne bizim yanımıza gelir. Nasıl gidiyor diye kontrol ederdi.

O kadar yakışıklıydı ki gözümü ondan alamıyordum. O da farketmiş olacak ki yanıma kadar yavaş yavaş geldi. Kolay gelsin dedi. Ben de saolun Ramazan bey dedim. Solumda dikilip sağımdaki kutuya uzandı o sırada dirseği meme uçlarıma dokundu ve birden uçları dimdik oldu. Heyecanlandım ve kıpkırmızı oldum. O da farketti sanırım. sağ elini cebine soktu ve çaktırmadan sikini düzelttiğini farkettim. Onun da siki kalkmış olmalıydı. Allahım neler düşünüyorum diyip işime devam ettim. O da diğer bantlardaki ürünlere bi göz gezdirip devam etti. Öğlen yemeği molasına çıkmak üzereydik ki paydos zili çaldı. Makineler stop edildi ve yemekhaneye doğru ilerliyorduk. Yanıma Ramazan bey yaklaştı ve son çıkan partideki malların gramajına bi acil bakmam lazım bana yardım edermisin Eminecim dedi. Ben de tabi Ramazan bey deyip geri döndüm. Gofrethanedeki herkes yemeğe gitmişti, küçük demir kapıdan içeri girdim ve arkamdan gelen Ramazan beyin ayak seslerini duyuyordum. Kutulayıp dizdiğim kolilerin arasına doğru girdim ki güçlü kollarıyla belime dolandı ve arkamdan bana dayadı. Heyecandan soluğum kesildi, karşı koyamadım. Ne yapıyorsunuz demeye çalıştım ama kulağıma sende istiyorsun biliyorum dediğini duydum. İstiyordum evet. Bir bakire olarak cinsel ilişkinin tadına varmak istiyordum. Pantolonumun düğmesini hızla açıp pantolonumu indirdi.

Beni çevirip yüzüme döndürdü. Dudaklarımı öperken eliyle amımı oynamaya başladı.Pantolonum ve külodum ayaklarıma kadar inmişti, üstümdeki mavi gömleğinde düğmelerinin yarısı çözülmüştü. Siyah ceketinin kol düğmeleri ışıldıyordu. İlk defa bir erkek eli en kıymetli hazinemin üzerinde geziniyordu. Sırılsıklam olmuştum, kendimi kaybetmiştim. Ne isterse yapmaya hazırdım. Dili ağzımda geziyor dudamlarımı volkan gibi emiyordu. Elimi tutup sikine götürdü ve koca yarrağını elime verdi. Sıvazlamaya başladım. O da benim sulanmış amcığımı eliyle okşamaya devam ediyordu. Sonra yavaşça bacaklarımın arasına girdi ve o sırada bakireyim ben diyebildim. Önce bir duraksadı sonra bozmamı istermisin dedi? Bende evet diyebildim. Dedim ya ne istese yapmaya hazırdım. Sol bacağımı dizime doğru tutup hafif kaldırdı ve bacaklarımın arasında amıma damarlı yarrağını sürttürmeye başladı. Zevkten çıldırmak üzereydim, tir tir titriyordum. Yavaşça başını soktu biraz korkmuştum biraz da canım yanmaya başlamıştı. Yavaş lütfen dedim. Tamam diyip bir anda köküne kadar amıma yarrağını soktu.

Çığlık attım eliyle susturdu beni. Zevkten delirmek üzereydim. Usul usul gidip gelmeye başladı. Amımdan hafif kana bulanmış yarrağının girip çıkışını izleyebiliyordum. Bikaç gidip geldikten sonra zaten boşaldım. Ama o devam ediyordu bi yandan da boynumu emiyordu. Birden yarrağını tamamen çıkarığ amımın üzerine boşaldı. Hayatımda yaşadığım en güzel andı.

Toparlanıp etrafı kolaçan ettikten sonra oradan ayrıldık. Ayrı ayrı yemekhaneye gidip ayrı masalarda yemeklerimizi yedik. Ve işlerimize devam ettik. Bu hafta tekrar gelip beni başka bir yerde sikmesini çok arzuluyorum. Sikerse eğer sizlerle de paylaşırım.




0 yorum:

Yorum Gönder