3 Ekim 2014 Cuma

SEVGİLİMİN KANKASINDAN BÜYÜK SÜRPRİZ




Merhaba arkadaşlar; birebir seks hikayeleri sevenler için başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

İsmim Mert. İstanbul’da doğdum, büyüdüm ama üniversite gereği Ankara’da yaşıyorum. Bu sene Ankara’da 6. yılım. Hazırlık, öğrenci hayatı, devamsızlıktan kalınan dersler falan derken okulu epey uzattım. Bu durumdan ailem hariç herkes memnun diyebilirim. Özellikle ben hayatımdan çok memnunum çünkü son 4 senedir benimle aynı bölümde okuyan sevgilimle birlikte yaşıyorum. O da İzmir’den gelme ve tıpkı benim gibi okulun ne kadar uzamış olduğuyla ilgilenmiyor. Üniversiteliler iyi bilirler, her kızın ya da erkeğin okulda can ciğer oldukları bir ya da iki arkadaşları bulunur. Şeyma’nın da böyle bir arkadaşı var elbet. Adı Begüm ve 1. sınıftan beri aralarından su sızmıyor. Hal böyle olunca benim de Begüm’le aramın iyi olması şaşırtıcı değil. Begüm sıcakkanlı bir kız. Herkese karşı böyle değil tabii ama en azından benimle arası normal bir arkadaşlığın çok üzerinde. Ancak son dönemde garipsediğim şeyler görmüyordum desem de yalan olur. Çoğu zaman bizde kalan Begüm’ün zaman zaman beni kestiğini görüyordum. Kendime ne kadar hadi lan olur mu öyle şey desem de gerçek buydu.

Olayı anlamam uzun sürmemişti. Şeyma’nın dersinin olduğu bir gün evde Begüm’le yalnız kalmıştık. Daha doğrusu ben o sırada uyuyordum çünkü sabaha kadar bira içip muhabbet etmiştik, akşama kadar da uyumak istiyordum. Şeyma mecburen okula gitmek zorunda kaldı çünkü gittiği dersin devamsızlık sınırı bulunuyordu ve her ne kadar okulu siklemese de bir yerden başlaması gerekiyordu toparlamaya. Hiçbir şeyden habersiz uyurken, sikimde bir ıslaklık fark ettim. Önce rüyada olduğumu sandım. Aradan birkaç saniye geçtikten sonra ise yaşanan olayın gerçek olduğunu anladım. Pikenin altındakinin Şeyma olduğunu sanıyordum ve artık gözlerimi tamamen açıp kendimi ona bırakmıştım. Bir şey dikkatimi çekmişti. Şeyma’nın ayakları pikenin dışında kalmıştı ve bu ayaklar benim yıllardır beraber uyuduğum sevgilime ait değildi! O an birden fazla duyguyu yaşamıştım ve tam bir şok içindeydim. Ama ne olursa olsun içimden güçlü bir ses buna son vermemem gerektiğini söylüyordu. Begüm biraz daha devam etti ve ben ağzına boşalmaya başladım. Döllerimi yuttuğun fark etmem hoşuma gitmişti çünkü bunu Şeyma’dan ne kadar istesem de bir türlü yapmasına ikna edemiyordum.

Begüm üzerime doğru tırmandı ve kulağıma yaklaşarak nasıl, hoşuna gitti mi dedi. O sırada eli yine yarağıma kaymıştı ve yarağımı avuçlamaya başlamıştı. Avucunun sıcaklığıyla yeniden sertleşiyordum. Bakalım bu senin hoşuna gidecek mi dedim ve onu altıma aldım. Üstünde pozisyon aldıktan sonra bacaklarını omzuma doğru kaldırdım ve içine girdim. Sabah sabah tam ayılamamış olsam da tüm gücümü kullanarak hayvanlar gibi bastırmaya başladım. Sesi odada yankılanıyordu. Belki ciddiydi belki numaraydı bilemiyordum tabii ama ilk kez biri altımda böylesine bağırıyordu ve bu beni çok ateşliyordu. Öyle ki bir an boşalacağımı bile unuttum ve şans eseri içinden çıkabildim. Kontrolsüzce çıktığım için de döllerini ağzına boşaltmak istesem de göğüslerine akıtmak zorunda kaldım. Parmaklarının ucuyla o dölleri toplayıp ağzına götürmesi ise beni bitiren an oldu resmen. Yıllardır yakınımda olan ve içini dışını bildiğim kızın tam bir seks canavarı olduğunu anlamam biraz geç olmuştu ama çok da güzel olmuştu hakikaten.

0 yorum:

Yorum Gönder