3 Ekim 2014 Cuma

ARABAYI GÖRÜNCE HEMEN VERDİ





Merhaba arkadaşlar; taşıma araçlarında seks hikayeleri sevenler için başımdan geçen bir anımı paylaşmak istiyorum.

Kız tavlamada önemli hususlardan biri araba dediklerinde güler geçerdim. Çevremde arabası olan arkadaşlarım vardı ama pek de bir icraat göremiyorduk. Ben de o dönem aileme yoğun baskı yapıyordum araba aldırtmak için. Asıl amacım kızlardan çok okula gidip gelmekti kimseyi inandıramasam da. Sonunda onları ikna etmenin yolunu buldum ve istediğim arabayı aldırtabildim. Markasından modelinden vs. bahsetmeyeceğim buna gerek yok çünkü ama kızların dikkatini çekecek tarzda desem yeterli olur. Arkadaşların da dediği gibi, arabadan sonra her şey inanılmaz bir şekilde değişmeye başladı. Deyim yerindeyse yüzüme bakmayan kızlar her gün buluşalım, gezelim falan demeye başladılar. Benim hedefimdeyse lisenin en kaşarlarından Sezen vardı. Lisede o kızı tavlamak için yapmadığım bir şey kalmamıştı ama bir türlü pas vermiyordu. O da arabanın cazibesine kapılanlardan oldu ve artık buluşma teklifleri ondan gelmeye başladı. Çok geçmeden de sevgili olduk zaten.

Onunla ilgili tahminlerim vardı, zaten neredeyse tüm okulun vardı. İlerleyen günlerde bu tahminlerimde yanılmamıştım ve hızlı bir şekilde ilerlemeye başlamıştım. Sezen’den bahsedecek olursam, tam bir esmer güzeliydi. Hafif balık etliydi ama ben böylesini seviyordum zaten. Kısacık miniler giymeyi ve bacaklarını teşhir etmeyi seviyordu. Ben de o bacaklara bakmayı ve onlara dokunmayı seviyordum tabii ki. Çıkmaya başladıktan sonra çok zaman geçmedi ve onu eve kahvaltıya davet ettim. Annem de babam da çalıştıkları için ev genelde müsait olurdu. Ön hazırlığı da iyi yapmıştım. Kahvaltı masasını vs. hazırladım ve hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi o gün yaptım. Birlikte kahvaltı ettikten sonra odama geçtik ve odamdaki koltukta yiyişmeye başladık. Ben koltukta oturuyordum, Sezen kucağımdaydı ve ben onu yavaş yavaş soyuyordum.

Ayağa kalkıp elimden tuttu ve beni hafiften yatağa doğru itti. Üzerime çıkıp aynı yavaşlıkta üzerimdeki çıkartmaya başladı. Dili ve dudakları vücudumun her noktasına değiyordu. Boxerımı çıkarttıktan sonra asıl değmesini istediğim yere de değmeye başlamıştı. Penisim ağzındaydı ve ben o güne kadar yaşadığım en iyi oral seks deneyimini tadıyordum. Müthiş bir seks hayatım olmasa da deneyimliydim ancak onun tecrübesi benimkini ezip geçiyordu resmen. Hep övündüğüm geç boşalma huyum onun karşısında değişmişti. Ama beni asıl şaşırtan, klasik kızların aksine döllerimi yutması olmuştu. Beni acayip iştahlandırmıştı. Bunu görmek tekrar sertleşmeye başlamam için yeterliydi. Bu kez üste çıkan ben oldum ve Sezen’i eski misyoner pozisyonuna getirdim. Bacaklarını ayırdıktan sonra üzerine iyice yerleştim ve penisimi vajinasına sokup çıkartmaya başladım. Canını yakmak ve onu bağırtabilmek için bütün gücümle pompalıyordum. Beklediğim sesleri çıkartamasam da hafiften inlemesini sağlamıştım. Ama yine bir problem vardı ve ben yine erken boşalacaktım. Sezen’in korunduğunu bildiğim için içim rahat bir şekilde vajinasına boşalmaya başladım. İkimiz de rahatlamıştık ve ben yıllardır hayalini kurduğum şeye erişmiştim. Tabii sonraları bu heyecan giderek sönmeye başlamıştı. Ne kadar uğraşsak da sevgili olarak kalmayı başaramadık. Gerçi şimdi sevgili olmasak da arada bir görüşüyoruz ve bu bile yetiyor bana. 

1 yorum:

  1. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım 05358520456

    YanıtlaSil