28 Eylül 2014 Pazar

ÜNİVERSİTEDE HOCAMI ODASINDA SİKTİM






Merhaba arkadaşlar, eğitim seks hikayeleri sevenler için başımdan geçen bir olayı paylaşmak isterim.

Ben işletme fakültesi 3. sınıf öğrencisiyim. 24 yaşında bir erkeğim. Geçen yarıyılda başımdan geçen bu olayı her hatırlayışımda hala bugün gibi heyecanlanıyorum. İşletme yönetimi dersimizin hocası Sevgi hanım herkesin sevdiği genç bir hocadır. Esmer uzun boyludur ve bacakları çok güzeldir. Okuldaki hemen her erkeğin bakışlarını üstüne çeker ve bi çok ortamda kendisinden söz edildiğini duyabilirsiniz. Dersleri çok eğlenceli geçer bazen de kürsünün önüne geçip sandalyesine oturur ve tam bir bacak şovu başlar.  Evde çoğu zaman onu düşünüp otuzbir çektiğim olmuştur.
Yine bir gün ders bitiminde sınıftan çıkarken arkasından yürüyordum. Tam o ednada elindeki dosyadan bikaç kağıt yere döküldü ve toplamak için tam önümde eğildi. Domalmış haliyle tanga giydiği belli oluyordu. Görür görmez sikim dimdik oldu. Hemen ben de yanına oturup dökülenleri toplamasına yardım ettim. O anda eğilmişken bacak arasından külodunu ve memelerinin çatalını gördüm. Heyecandan kalakaldım. Sevgi hoca onun küloduna baktığımı farketti, utançtan kıpkırmızı oldum. Fakat o gülümsüyordu, hatta kalkmadan önce bacaklarını bikaç saniyeliğine tamamen aralayıp bana kırmızı külodunu gösterdi. Ben napacağımı bilemeden onunla birlikte ayağa kalktım.
Bana elindekileri odasına götürmesine yardım edip edemeyeceğimi sordu. Ben de tabiki diyip elindekileri aldım. Hızlıca önümden yürümeye başladı.

Adımlarını atarken kalçalarını adeta daha seksi hareket ettiriyor beni baştan çıkarıyordu. İkinci kattaki odasına kadar arkasında götünü izleyerek takip ettim Sevgi hocayı. Odasının kapısını anahtarıyla açtı, bana dönüp gel dedi ve girdi. Arkasından girdim, kapıyı kapatmamı söyledi. Kapıyı kapatıp döndüğümde masasına yaslanmış ayakta duruyordu. Eteğini sıyırıp külodunu gösterdi, buna mı bakıyorsun dedi. Ne diyeceğimi bilemedim eliyle gel işareti yaptı. Yanına gider gitmez zaten dimdik olmuş yarrağımı avuçladı. Dudaklarıma yapışıp bir yandan da yarrağımı sıvazlıyor beni çıldırtıyordu. Fermuarımı açıp sikimi çıkardı, ben pantolonumu indirmek istedim eliyle dur işareti yaptı, çıkarmamı istemedi. Önümde diz çöküp yarrağımı ağzına aldı. Köküne kadar tüm sikimi hızla yalıyordu. Ben zevkten delirirken bir yandan da Sevgi hocanın ağzına verdiğime inanamıyordum.
Yarrağımı iyice yaladıktan sonra ayağa kaltı ve bu sefer omzuma dokunup benim diz çökmemi istedi. Garip bi şekilde hiç konuşmuyor isteklerini sadece işaret ediyordu. Ben diz çökünce külodunu çıkarıp elime verdi. Başımı tutup amına yaklaştırdı. Amı tertemizdi ve çiçeksi bir parfüm kokuyordu. Yalamamak küstahlık olurdu. Yaladım. Amına dil darbedeleri atarken Sevgi hoca bir yandan inliyor bir yandan da avuç içi büyüklüğündeki memelerini okşuyordu.

Birden beni çekip kaldırdı masanın üzerine oturup bacaklarını belime doladı. Yarrağımı amının etrafında biraz gezdirip onu iyice kışkırttım. Göz bebekleri hadi der gibi bakıyordu. Yavaşça amına daldım, nefesi kesildi. Gidip gelirken bir yandan da boynunu emiyordum. Sıcacık amcığına girip çıkıyor bir yandan da boynundaki o harika parfümünün etkisinde kayboluyordum. Tam boşalıcakken birden beni içinden çıkardı ve önümde diz çöküp tekrar sakso çekmeye başladı. Ağzına büyük bir zevkle boşaldım. Hepsini büyük bir iştahla yuttu. Toparlandığımızda yanıma yaklaşıp yanağıma bir buse kondurup kulağıma dosyaları taşımama yardım ettiğin için teşekkür ederim, çıkabilirsin dedi. 
O günden beridir, her fırsatta yanına yaklaşıyorum fakat sanki aramızda hiç bişey yaşanmamış gibi davranıyor. Ama kısmet bu belli mi olur bi gün yine verir...

0 yorum:

Yorum Gönder